vrijdag 27 december 2013

I Think I Am Empty

Jaah raar gezegd maar ik denk dat ik leeg ben . Er zijn zoveel dingen om over te schrijven maar ik vind geen eentje goed . Toen dacht ik aan de titel van m'n blog ' I Think I Am  ' = ' Ik denk dat ik ... ben ' , wel ik ben ongeïnspireerd vandaag , dus heb ik een paar tips voor inspiratie opgezocht .
M'n bron is deze keer ' Hoe Overleef Ik tijdschrift ' en ook een beetje van het net . Enjoy !

1) Maak een wandeling , de natuur , de mensen om je heen , de kleuren van de omgeving kunnen zorgen voor inspiratie .

2) Douchen ! Niet alleen een van m'n hobby's maar volgens veel mensen krijg je er ook inspiratie van .

3) Ga wat shoppen , als je maar blijft zoeken dan lukt het vaak ook niet . Verzet je gedachten en misschien krijg je wel inspiratie door de winkels of de werknemers ;) .

ps : Sorry dat ik een dagje te laat was , lang verhaal ...

Xxx Mij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten