zaterdag 1 februari 2014

Penvrienden !

Hey ,
Sinds kort heb ik een penvriendin ( = iemand waarmee je uit het binnen-/buitenland mee schrijft ) .
Je kan mailen of via de ouderwetse manier : brieven schrijven naar elkaar , ook wel snailmailen genoemd .
Ik pen met een meisje uit Nederland . Ik vind het heel leuk omdat te doen , gewoon omdat je dan echt ALLES  kan zeggen . Je voelt je veel minder verlegen .Soms is schrijven zelfs nog leuker dan alles " face to face " te  doen . Ik heb dit nog niet lang geleden ontdekt , maar ik vind het wel heel leuk . Je kan alles aan elkaar vragen ! Snailmailen heeft maar 12 nadeel : het duurt wel lang . Ik pen met iemand uit Nederland dus dat duurt ook niet zolang , maar als je pent met iemand uit Amerika , Praag , Milaan , what ever ... Dan kan het soms wel een week of langer duren tegen dat je je brief echt ontvangt .
Je penvriend/in vind het altijd fijn te weten hoe je eruitziet , stop daarom bij je 1e brief altijd een foto !
Hier zijn enkele goeie sites om een penvriend te zoeken , of zelf een oproepje te plaatsen :

1) www.penvrienden.nl
2) http://nl.penpal-gate.net/
3) http://www.snail-mail.nl/penvriendin-gezocht/



Xxx Mij !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten